donderdag 16 april 2009

Een gepaste dank

Beste Peter,

Naast alle grappen en grollen natuurlijk ook een serieuze noot. We
hebben het immers wel over onze Peter. Wat Bambi volkomen terecht
schrijft is dat het best lastig is om een team met zulke grote of
misschien wel enorme ego's bij elkaar te houden. Naast Frans speel jij
een cruciale rol in het team door jouw bereidheid jouw ego (ook niet het
van het kleinste soort) aan de kant te zetten (soms letterlijk wanneer
de wedstrijd daarom vraagt). Gooi 3 is een aparte club mensen bij
elkaar, en die laatste twee woorden hebben we zeker ook aan jou te
danken.

Verder ben ik je nog steeds enrom dankbaar dat je mij in het eerste
seizoen bij Amstelveen uit niet meteen op m'n bek hebt gerost. Bitje
kwijt. Welke gek stopt nu met een vrij veld voor zich en Peter met de
bal klaar om te passen op twee meter afstand van je vandaan met rennen
om z'n bitje te gaan zoeken. Ik dus. Als vader van de spijtoptanten kon
je je nog net inhouden en heb je me niet alleen in die wedstrijd maar in
de eerste paar seizoenen op een leuke en goede manier wegwijs gemaakt in
het spelletje. Ik heb m'n plek gevonden en wil je dan ook hartelijk
danken voor alle tijd en moeite die je aan mij besteed hebt.

Nog vele jaren op het veld, langs de lijn en bij het team!

Jeroen

Geen opmerkingen: